måndag 16 mars 2009

Helgen

I lördags började det tidigt, redan 14.10 tog vi bussen in till Robin i Karlshamn för förfest. Där hade vi det trevligt och spelade olika fightingspel (som jag tydligen är väldigt bra på) fram till strax efter 4 då vi fick skynda oss ner till resecentrum för att hinna med tåget till Kristianstad, vi var ganska stressade när vi stog vid biljettautomaten och vi fick springa på slutet, men alla kom med tåget i alla fall.
Inträdet på skönhetsmässan var 100kr, men eftersom att Robins tjej jobbade där så fick han komma in gratis, och jag och Jimmy som stod bakom han behövde inte heller betala, så det var ju bra det. Väl inne så åt vi först tacos, sedan kollade vi på Kristianstadflickorna som dansade och Peter Wahlbeck som faktiskt var riktigt rolig, kanske mest för att han skämtade om Johannes och hans nyfärgade hår. Vi han även se en modevisning innan vi än en gång fick skynda oss till tåget.
Tillbaka i Karlshamn gick vi till Robin igen och spelade Mario Kart Wii, och även där utklassade jag de andra :) Strax före 12 fick jag och Jimmy skynda oss än en gång, denna gång för att hinna köpa mat åt Jimmy och sen hinna med bussen till Asarum 00.10, så det blev en ganska tidigt kväll, men vi hade ju hållit igång sedan halv 3 så det var ganska skönt att komma hem efter en helt klart lyckad dag.
Igår såg vi på melodifestivalen på förmiddagen, katastrof, Snälla, snälla kom tvåa och hon som vann var inte mycket bättre, hur tänker folk?
Resten av dagen gjorde vi inte så mycket, spelade endel Fable och åt Tortillapizza, på kvällen såg vi på Fun with Dick and Jane.

Peter Wahlbeck

/Sara

1 kommentar:

  1. jag förstår inte ..... vadå katastrof??!! Själv tycker jag "snälla snälla" var FÖR bra för melodifestivalen.... med en riktigt cool af ugglas..

    lena g

    SvaraRadera