söndag 3 oktober 2010

Dagen efter...

Hade en underbar dag på Liseberg igår. Det var lite kallt ute, men med dubbla tjocktröjor och en höst/vinterjacka var det inte så farligt.
Var redan innan vi for dit lite förkyld, så jag hade en period där på eftermiddagen med grym huvudvärk, snuva och feber, men efter en ibumetin, glass på nya ben & jerry caféet och nya 3d filmen var det bättre, så orkade hålla igång några timmar till.
Idag har jag haft en produktiv dag...eller inte...
Åkte hem från Sandra halv 8 imorse för Johanna behövde komma hem. Jag kom hem vid 10, sov till 2, åt lite och segade framför TV/dator några timmar innan jag somnade med grym huvudvärk och sov till 9. Sedan dess har jag kollat på Irene Huss och ätit mackor.
Så, effektiv dag, men det är klart, vad kan man vänta sig om man åker till Liseberg småsjuk en kall höstdag? Men det var lätt värt det, och jag är ju ledig både måndag och tisdag så jag har tid på mig att tillfriskna :)
/Sara
Published with Blogger-droid v1.6.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar