fredag 1 maj 2009

Grillning och Kramm

Igår var vi i Frånö hos Dobba å grillade, det var mycket gott och trevligt. Men vid 11 kom mamma och hämtade mig, Fia, Amanda Sunk och Örjan i lillbilen, satt de va väl lite trångt för de där bak men, de gick nog bra. Så skjutsade hon in oss till Kramfors så tog vi ut pengar och drog till Kramm. Där var det riktigt roligt, vissa hade kanske för roligt. ;)
På vägen hem stannade jag vid majbrasan som fortfarande brann litegrann, det stog några bänkar alldeles vid elden så jag satt där en stund och fick lite värme, väldigt mysigt. :)
Idag skulle vi till Lockneviken till Tommy med familj, men brorsan fick hjärtrus imorse, så mamma ville inte lämna han. Istället har jag suttit ute på gräsmattan, fått lite färg på mig satt de var inte helt fel. :)
Nu sitter jag och väntar på maten som ska grillas, ska bli mycket gott ^^,
Imorgon ska ja väl kanske in på marknaden på stan, får höra om det är nån annan som ska dit. Sen ska jag passa Adam i morgon kväll, de ska väl inte vara allt för ansträngande, sitta och kolla på tv och äta godis kanske :P
/Sara

1 kommentar:

  1. vaddå, vissa hade väl för roligt;) hahahahaha ???

    SvaraRadera