söndag 3 maj 2009

Gårdagen

Några timmar av gårdagen spenderades på staden och marknaden. Träffade först Fia utanför Dollar för den obligatoriska påfyllningen av förråd. Vi köpte även en glass och travade bort till marknaden, de var väl inte mycket att se och vi var igenom ganska snabbt, jag lämnade av Fia hemma hos henne och gick tillbaka in på stan där jag träffade Öjje och Sunk, sen kom Amanda, vi gick in till Linus på Konsum en sväng och sen for vi hem.
På kvällen var ja barnvakt åt Adam men Fia och Amanda kom hit och vi spelade Mario Kart Wii med Adam och såg på Catacombs när han lagt sig. En lite konstig men helt okej film med ett oväntat slut.
Nu sitter jag vid brorsans dator, har även tagit in min TV så att jag kan kolla på hockeyn, 2-0 till Sverige efter två perioder i "måstematchen" mot Schweiz :P
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar