måndag 28 september 2009

Molecular Biology Of The Cell...

...tar upp en stor del av mina dagar nu för tiden. På fredag ska vi ha vår första deltenta så det är kanske inte så konstigt. Känner mig helt okej med de flesta kapitel, sen äre några som man inte fattar mycket alls av, jättekonstigt kompendie med i princip bara stödord och fel figurhänvisningar, men men, det ska väl gå det också på något sätt, imorgon är det frågestund på förmiddan så ska till skolan då och fråga lite :P Resten av veckan är det bara till att plugga. Har ju några dagar på mig fortfarande så jag ska väl lyckas printa in det mesta i skallen i alla fall.
Nä, nu är det dags att skörda i Farmville innan jag återgår till pluggandet. Hoppas Jimmy kommer hem snart också, förhoppningsvis med bilen (som han är och försöker fixa) :)
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar