torsdag 1 oktober 2009

Tenta imorgon

Imorgon är de då dags för första tentan, får väl se hur det går, har inte pluggat så mycket idag, bara repeterat lite, kan inte allt, men känns som att jag kan det mesta i alla fall, och det jag inte kan nu tänker jag inte trycka in heller, känns som att jag ändå inte kommer lära mig det och bara risk för att jag blandar ihop allt.
Känner mig riktigt lugn inför imorgon, får se hur det känns på tåget på vägen dit, men än så länge är det bra.
Efter tentan ska vi gå och äta lunch och sen på lördag är det kräftskiva på kåren. Sedan har vi pratat om att det skulle vara kul att göra något tillsammans, äta lite gott och så, lära känna varandra lite bättre, så får se när det blir av.
Nu ska jag gå igenom en sista gång lite snabbt, sen ska jag duscha också innan jag går och lägger mig.
Wish me luck :)
/Sara

1 kommentar: