lördag 17 oktober 2009

Veckan

Har väl inte hänt allt för mycket i veckan, men nånting ska jag väl kunna skriva om.
Vi fick tillbaka tentan i tisdags, VG på den, riktigt sköne de :)
Sen i onsdags hade jag och Jimmy treårsdag, ingen föreläsning, men jag pluggade nån timme på förmiddagen. Sedan lyxade vi till det med riktigt god middag och sedan Ben & Jerry's framför Johan Falk.
Torsdag blev en tvätt/städ dag, trodde nämligen jag skulle få besök igår, men se blev det inte, men nu är det rent här i alla fall :)
Igår stannade jag, Frussi och Julia i Kristianstad hos Sandra efter skolan istället, var in på Donken och åt lunch, sen valsa vi runt på stan lite, köpte ett linne. For tillbaka upp till skolan och var på ICA och handlade tacos och chokladpudding som vi sen åt i Sandras korridorkök :) Riktigt trevlig dag med en hel del tjatter. Åkte hem sen med 21.46 tåget, då hade vi ändå vart tillsammans sen halv 9 på morron så de fick räcka för den kvällen, men nästa gång tar vi en helkväll :)
När jag kom hem hade Jimmy tatt datorn till Robin, så ja glodde lite på tv innan ja la mej, grymt trött fram mot 12.
Så idag har jag inte gjort mycket, spelat en del Sims och nu sitter jag och kollat på Wild Hogs på fyran.

Tänker på mormor också, krya på dej !
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar