tisdag 7 juni 2011

Långhelg med födelsedagar och film

Jimmy har varit här i helgen.
I fredags firade vi Zara födelsedag lite, åt glass och kollade på ett antal filmer.
I lördags firade jag och Jimmy hans födelsedag i förskott, bjöd ut honom på mat, riktigt god mat. När vi sedan kom hem igen kollade vi på film med Zara och åt godis.




Sedan i söndags så var det Jimmys tur att följa år, då grillade vi och - tittade på film och åt glass.
Även måndagskvällen spenderades framför en film, glass blev det också, vi blev grymt sugna på jordgubbar när vi var och handlade, så vi slog till.
Har inte skrivit vad vi gjort på dagarna, men det beror på att vi inte gjort så mycket heller, bara tagit det lugnt - också har jag äntligen fått min dator att fungera helt igen, krävdes bara ytterligare två ominstallationer ;)
Även idag har jag varit ledig. Följde med Jimmy in till tåget på eftermiddagen och passade självklart på att gå på Subway också. När jag kom hem satt Zara och Sandra ute så satt och pratade med dem en liten stund innan vi gick in.
Jag har sedan dess pluggat lite, installerat Sims och tittat på TV, nu blir det DH :)


/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar