måndag 6 januari 2014

Lämnat flickrummet igen…

Jag har varit hemma i Uppsala i drygt ett dygn och jag är redan less. Sen jag kom hem har jag packat upp, packat ner, slängt och sorterat, ja, också pluggat då. Det blev sent igår innan jag kom i säng och fick ro och idag har jag precis slutat dona. Nu är det dags att go och duscha och sedan hoppa i säng och hoppas på att jag kan somna betydligt tidigare än igår. Imorgon blir det nämligen en tidig morgon, måste gå hemifrån strax före 6 då jag ska iväg och jobba. Ska jobba nu tisdag – fredag vilket känns lite sådär. Ska väl bli skönt att få komma ifrån kaoset här hemma för ett tag, men samtidigt har jag mycket och göra och väldigt mycket tentaplugg kvar att göra, inte blev det bättre av att jag blivit lite sjuk heller. Aja…

Nu ska jag sluta gnälla och gå och duscha istället. Jag har haft en riktigt skön ledighet hemma och har haft riktigt kul, nu blir det några tuffa dagar innan jag åker iväg på nya äventyr!

Här är några bilder som jag tog på mitt flickrum när jag var hemma. Där ser i princip likadant ut som det alltid gjort, och man kan ju kanske gissa sig till vem som var favoriten på den tiden, hehe.

2014-01-04 23.21.49
2014-01-04 23.20.45
2014-01-04 23.21.152014-01-04 23.20.32
2014-01-04 23.21.03

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar