torsdag 19 februari 2009

Arbetsförmedlingen

Idag har jag då varit på af. Fick kliva upp 9 imorse för att ta bussen 10.10 in till stan, så var jag där 20 över, mötet var inte förrän 11 så jag strosade runt på stan ett tag. Så fick jag komma upp till min arbetsförmedlare Zarah, så nu är jag med i "Jobbgaranti för unga", vilket i princip betyder att jag får 134kr/dag för att fortsätta söka jobb som vanlig, kann även bli kallad till någon informationsgrupp, men det är inte säkert, så jag tycker att det låter som en ganska bra plan :)
Efter blev det en timme till på stan i väntan på bussen.

/Sara

3 kommentarer:

  1. Ja men det var ju bra som en början. Är det *30 eller *20 du får det på en månad?

    //Pappa

    SvaraRadera
  2. jag vet inte riktigt, får se när papperen från försäkringskassan kommer, men jag tror och hoppas att det är *30.

    SvaraRadera
  3. Om det är samma som i Kramfors får du *20

    SvaraRadera