tisdag 16 juni 2009

Stadsfesten 2009

Satt igår och skrev om stadsfesten och helgen, samtidigt som jag la upp bilder på facebook, men så kraschade explorer, så allt försvann, så jag får göra ett nytt försök idag.

Så, helgen började med grillning hos Dobba på fredagen, mycket trevligt där, sedan tiggde jag skjuts in till stan med Sunk, de andra missade bussen så jag, Sunk, Anna och Sandra satt i skogen och hade kul ett tag. Resten av kvällen spenderades framför Alcazar och dansade i Krammtältet. Hade riktigt ont i fötterna när det var dags att gå hem.

På lördagen åt jag och Denise på Sibylla, sedan skjutsade vi mamma och pappa och sedan drog vi till Linus för förfest, de var kul där, men de blev lite uppdelat då killarna satt nere framför datorn och ja, Fia och Denise gick upp och satt oss i köket. Sen gick vi in till stan tillsammans och Linus hann med en hel livstid på vägen dit nästan :P Vi gick en sväng till Mickes pappa och lånade toan, sedan in på stan och kollade på slutet av Veronica Maggio, sedan var det Melody Club och Marmelad orkestern också, vi var även hem till Micke en sväng igen och in i tälten, där det var väldigt mycket folk. Som vanligt var det på lördagen det var mest folk ute. Det var en mycket kul kväll, tyvärr började det regna under Melody Club och det höll i sig sen nästan hela kvällen, men det gjorde inte så mycket, värre var det att jag hade så himla ont i fötterna, men men, så är det när man har fel skor på sig.

I söndags fyllde mamma år, så det var lite folk här och fikade. På kvällen drog vi till Örjan några stycket och kollade på en film och deras söta kattunge, då blev man ännu mer sugen på att skaffa kattunge :)
Igår var Jimmy här ett tag på kvällen och idag har jag varit på stan med mamma och fått skor och linnen, sedan har vi varit på Adams fotbollsmatch i frånö.
Imorgon blir det stan med Fia och Amanda för att handla inför midsommar :)

/Sara

Ps. Har problem med facebook idag också, har fått upp de flesta av bilderna från fredagen, lördagens kommer de också så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar