torsdag 18 juni 2009

Sundsvall

Idag har jag varit i Sundsvall med Amanda och Fia. Självklart försov jag mig lite imorse, så jag fick speeda lite, men jag han nästan klart, smörjde in benen i bilen, men men. :P
Först var vi till Fias lägenhet och tittade till hennes blommor, som faktiskt inte hade vissnat. Sen shoppade vi loss resten av dan, eller ja köpte bara lite smink och batterier åt brorsan, men Amanda och Fia shoppade desto mer. Men det var i alla fall kul att göra något.
Imorgon måste jag nog fan ställa klockan, måste upp och inhandla jordgubbar till kvällen då vi ska till Fia och grilla och ha kul :)

Alla bilder från stadsfesten har inte kommit upp på facebook, sorry, men de vill fortfarande inte funka att ladda upp nå fler bilder från den här datorn, ska ta över bilderna till brorsans dator imorgon, så då ska de komma upp i alla fall, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, det finns t.ex. bilder från Linus och Fias bröllop :P

Nu blir det final i Hjälp, jag är med i en japansk tv-show :D

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar