fredag 15 januari 2010

Kemibok och dator :)

I onsdags beställde jag boken till kemin (nästa kurs) från AdLibris, sedan igårkväll runt 6 beställde jag en bärbar dator från Dustin, för julklappspengarna från farmors arv. Idag efter föreläsningen gick jag och Sandra först upp till Näsby konditori och hämtade boken, sedan gick vi till Ica och handlade och hämtade datorn, tur att Sandra var med då paketet var ganska stor så hon tog min matkasse, tusen tack :)
Nu är kemiboken lite genombläddrad och sedan stoppades den snabbr undan i ett skåp. Datorn däremot har fått en plats på skrivbordet och håller just nu på att installera lite porgramvara o.s.v. :)
Får se om jag ids plugga något idag eller om jag tar tag i det riktiga tentaplugget imorgon, tycker faktiskt det är ok då jag ändå har pluggat en hel del denna vecka, både inför tentan och med diverse labrapporter.
Nu kräver datorn min uppmärksamhet,
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar