tisdag 12 januari 2010

Plugga?

Tog min resväska och for till Karlshamn efter föreläsningen idag. Behöver mer kläder. Var där i drygt två timmar innan jag tog halv 5 tåget tillbaka, vid halv 6 var jag på mitt rum igen. Har sedan dess gjort middag, ätit middag, kollat lite på TV och diskat. Så nu borde det väl vara dagd för att plugga då? Men jag vet inte, ända sedan tågresan tillbaka har jag känt mig grymt dålig, typ hängig, tunga ögonlock :/ Hoppas de inte blir värre bara, har både laboration och praktiskt prov imorgon, så kan ju vara bra om man är klar i skallen.
Men ska iaf försöka läsa igenom lite anteckningar, blir inte sån lång stund, sen ska jag se någon film och dricka Oboy, då blir det nog bättre :) Få se om jag orkar packa upp min resväska med kläder också, har med mig kamerasladden, så kan koppla in den i datorn, men bilderna kommer nog inte upp ikväll, de blir imorgon, för de orkar jag i alla fall inte.
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar