tisdag 25 maj 2010

Allt


I helgen har jag som sagt varit i Karlshamn, firat Linnéa och kollat på hockeyn, Tre Kronor fick brons och Linnéa fick en bur med en nallebjörn i, han var stoppad med cider istället för bomull, fan att jag inte har någon bild, han såg lite smått missbildad ut.


Eftersom att Jimmy snart flyttar ut ur lägenheten fick han skjutsa hit mig i söndags med alla mina grejor jag hade kvar där, det var mer än jag trodde, det är tur att han har en rymlig bil.


Det slog mig nyss också att, fan, det var sista gången på bra länge man var i Karlshamn och jag kommer sakna alla där, men va bara lugn Linnéa, vi kommer tillbaka om någon eller några månader :)


Igårkväll gick fläkten i nätdelen i min dator sönder. KUL.

Det är ju tur att man har en bärbar dator också ibland, och det var kanske tur i oturen att de hände just nu, jag menar, det är ju bara 10 (!) dagar tills jag åker hem till Kramfors, då kan pappa förhoppningsvis fixa fram en ny, han kan mycket min pappa.


Imorgon är det sista gången på ett bra tag man ser Josse också, hon flyttar ut ur korridoren och hon kommer bli grymt saknad här. Men som tur är kommer hon tillbaka till Kristianstad i alla fall efter sommaren, men inte korridoren.


Men det händer roliga saker imorgon också, vad kan jag inte säga, ska överraska en viss person, och skulle h*n läsa min blogg så blir det ju lite misslyckat, men kan berätta imorgon om det är någon som blev nyfiken.

Juste, jag har varit på vernissage idag, också har det varit storm här har det känts som, jag och Sandra höll på att blåsa bort.

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar