lördag 29 maj 2010

Gårdagen

Efter den otroligt tråkiga labben vi hade igår gick jag, Sandra och Julia ner på Ica och handlade mat, sedan körde vi en helkväll med bakade potatisar med kyckling-curryröra, marängsviss och goda drinkar. Vid halv 12 tog vi bussen till stan för att gå på Class, men det var stängt, tydligen så var det skatteskulder som hade lett till indraget alkoholtillstånd. Det gjorde ju att ALLA var på Banken istället, vi stod i den överdrivet långa kön ett tag, men vi gav upp och gick hem till Julia och Mavve istället. Vid 2 tog jag och Sandra bussen hem, sen satt vi i mitt kök och snackade och åt upp den bakade potatisen som fanns kvar, hon gick strax före 5, då blev det bums i säng.
Kameran var med hela kvällen, men den användes inte så flitigt, så det får räcka med bilder på våra drinkar.


Vi lyxade till drinkarna med en fin kant :)

Jag lyckades även bränna mig på plattången - på armbågen! Självklart kunde jag inte låta bli att spräcka blåsan heller, så nu sitter jag med ett Compeed skavsårsplåster på armbågen.

AJ!

Idag blir det en lugn dag, sedan drar jag till Sandra för att äta pizza, får se om vi gör egen eller om vi beställer. Sen tar jag med mig all läsk och glass och sådant som blev över igår, för vi ska se schlagern - bara för att.

/Sara

Vet inte varför den sista texten blir liten, den vill inte vara stor :S

1 kommentar:

  1. svar: det var asläskigt! ja tror vi glömde låsa. Men nu är telefonen och SIM kortet spärrade så den ska vara obrukbar. Den är polisanmäld med. Då var det bara att vänta på ett nytt SIM kort och köpa ny mobil. Men det känns läskigt att de var inne i lägenheten. De tog laddaren också. Vi var ändå 2 pers som sov.

    SvaraRadera