torsdag 20 maj 2010

Full rulle

Äntligen har värmen och solen kommit hit också. Har suttit ute nu sedan föreläsningen slutade för drygt en timme sen, det var svårt att gå in, men ja har endel att göra idag.
Strax före fyra drar jag över till Sandra för att se på hockey, baka, äta middag och födelsedagsfika med hennes korridor, sen bär det av till Karlshamn för att packa ihop de saker jag har kvar där och fira Linnéa som fyller år imorgon.
Så, innan fyra måste jag packa och duscha, också skulle jag behöva plugga en del, men helst vill jag bara sätta mig ute i solen, man vet ju inte när det blir soligt nästa gång.
Nä, eftersom att de inte har kommit ut några frågor på dagens föreläsning på fc än så tror jag faktiskt jag tar anteckningsblocket och sätter mig ute i solen och läser det istället. Troligtvis blir det inte så många sidor, jag har ju Blodläge som ligger här också och lockar.


/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar