torsdag 3 juni 2010

Det är bara sommar en gång om året...

De två senaste dagarna har varit helt oförskämt varma, speciellt igår, idag blåste det lite för mycket ibland.
Igår hade jag dock lab, sedan labbrapport-skrivande med Sandra, men vi hann i alla fall vara utomhus litegrann däremellan, sedan blev det en lång paus där under rapportskrivandet också, då satt vi oss och åt glass. Blev sedan en stund ute igen innan middagen, med anteckningsblocketl. Det är grymt skönt att det äntligen har blivit riktigt varmt, dock gör det att blir ännu svårare att koncentrera sig på skolan.
Idag efter föreläsningen fixade vi det sista med labbrapporten, sedan efter lunch tog vi cyklarna ner på stan, mötte Julia en snabbis som jag har fått lånat en ryggsäck av (tack !) och sedan gick vi och åt en glass nere i Tivoliparken, jättemysigt. En snabbis runt på stan hann vi med också, Sandra har ju blivit värsta storshopparen ;)
Hann gå ner på biblioteket när vi kom tillbaka för att kopiera lite papper, sedan läste jag igenom dagens anteckningar innan jag gick över till Sandra och åt middag - lasagne !
Eftersom att hon hade glass som bara tog massa plats i frysen - och jag hade maränger som behövde bli uppätna så, a, vi åt lite mer glass, men,
det är bara sommar en gång om året ;)

För nästan en timme sedan gick jag från Sandra, för att gå hem och packa, kanske är dags att jag börjar nu?
Japp, jag tror de, allt som ska med ligger framme, ska bara få ner det i väskan, så det ska väl förhoppningsvis inte ta allt för lång tid.
Jag åker imorgon klockan 7...
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar