lördag 5 juni 2010

På min gata i stan...

Igår ringde klockan 05.30, strax före 7 gick jag ut genom min dörr och bra precis 11 timmar senare var jag framme i Kramfors.
Resan flöt på utan förseningar, upp till Stockholm sov jag, åt risifrutti, pluggade (10-15 minuter) och sov lite mer, så den resan gick ju fort också. Efter det var det lite kämpigare, kollade på film för att fördriva tiden. Huvudvärk och illamående kom där runt 3, en huvudvärk som inte släppte förrän runt halv 12 på kvällen.
När jag bytte buss i Härnösand så träffade jag en gammal mättelärare och en gammal(?) granne, då kändes de verkligen att man nästan var hemma, när man började träffa folk man kände.
Jag hann bara i princip lämna av mina grejor innan vi for upp till Bollsta för att knäppa lite kort på brorsan innan han gick in på balen, blev två turer dit eftersom att han hade glömt sitt leg. Sen blev det en kväll framför tv:n.

Idag har jag och Adam varit hos Jimmy som fyller år idag. Han fick DJ Hero av mig, teckningar av Adam och blommor av familjen. Vi spelade DJ Hero och åt chokladmuffins och busade lite med deras urgulliga katter.
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar