måndag 27 september 2010

...

Ja, jag vet att det var ett bra tag sen, men vad ska man skriva? Det rullar på nu, vi har 1-3 dagar i skolan varje vecka, utöver det skriver vi rapporter, sen är det en massa tid över till att göra ingenting, så då blir man trött och orkar inte göra något...typ. Utom att titta på tv, också är jag inne i en Sims period. Så det är ju tur att det inte är mycket i skolan.
I helgen var de utgång både fredag och lördag, sjukt mycket folk ute i fredags, vi stod ihoptryckta i över en timme innan vi ens kom in, så på lördagen tog vi en tidigare buss, och då var det självklart inte alls lika mycket folk där, men kul hade vi, båda dagarna.

Den här veckan är det mycket som händer. Idag har vi haft skola och sedan skrivit rapport, vi har hela 3 (!) skoldagar denna vecka, varav en är i Danmark.
Om vi börjar imorgon så har vi lab på eftermiddagen och sedan är det första utbildningen med Näktergalen, så det ska bli kul att det drar igång.
På onsdag ska vi på studiebesök till Köpenhamn på en branchmässa, efteråt ska jag och Sandra stanna kvar och shoppa lite, man får ju passa på när skolan betalar en utlandsresa ;) Så imorgon blir det ingen sovmorgon, måste ju in på stan och växla pengar.
På torsdag är jag LEDIG, ska städa lite då hade jag tänkt, eller i alla fall försöka, på fredag är jag också ledig, men då tar vi tåget ner till Helsingborg och Sandras hem, där blir det myskväll innan vi på lördagen lånar familjens bil och åker upp till Göteborg och Liseberg (om det inte är allt för svinigt kallt). Men det blir bara över dagen, för när Liseberg stängt åker vi tillbaka till Sandra och tar sedan tåget hem till Kristianstad på kvällen eller morgonen efter.
Det blir nog runt 100 mil i denna vecka, det är ju som att åka hem till Kramfors, och appropå det så måste jag beställa biljett hem över jul snart.
Sen är jag ledig måndag - tisdag också, då får man väl försöka plugga, fast det är svårt att veta på vad men det ska väl gå.

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar