onsdag 29 september 2010

Danmark

Dagen i grannlandet var kul. Det var intressant att se lite mordernare grejor är de vi har i skolan på mässan, sedan fick man ju en massa reklamsaker också. Inte helt fel.

Det var även kul att virra runt med Sandra. Vi skulle ta Metron (tåget) in till Köpenhamn efter mässan, men vi visste inte var vi skulle av, så vi åkte för långt och hamnade i någon yttre del av Köpenhamn, vi gick runt en sväng men insåg snart att de inte var vidare livat, så vi tog ett tåg till rätt station.
Väl där tog det ändå ett bra tag innan vi tillslut hittade centrum. Men vi hittade till slut och hann gå i några affärer innan de stängde och det var dags att åka hem igen.

Satt och gäspade och frös hela vägen hem, fast jag hade två jackor över mig, sedan jag kom hem har tjocktröjan åkt på och av stup i kvarten så är rädd att jag gått och fått feber, men jag hoppas att det försvinner igen, för på lördag ska vi ju till Liseberg.

Har försökt ladda upp några bilder på det jag fått med mig idag, men det vill inte funka, och jag orkar inte försöka längre, för jag ska gå och göra mig sovklar och sedan somna till Idol-reprisen. Bilderna kommer imorgon istället.

Gonatt
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar