torsdag 9 december 2010

Förkyld

Har gått och blivit lite småförkyld. Ont i halsen, fryser och hostar och nyser stup i kvarten. Förhoppningsvis blir det inte värre än såhär, har inte skola förrän på tisdag så jag har någora dagar på mig att friskna till.

Idag har jag trotsat förkylningen och varit igång hela dagen. Började med att traska iväg till skolan för att skriva labrapport med Sandra och Anneli imorse. Vi var klara vid 12 och sedan efter lunch sprang jag iväg till bussen som tog mig in till stan. Väl där hämtades det ut glasögon och möttes upp med Mustafa, sedan blev det bowling med två andra mentorspar.

Glasögonen är ett par billiga "prova-på". För att se om de hjälper mot min huvudvärk, men man märker att, f*n vad dåligt jag ser.

Väl hemma igen, strax innan fem, va jag helt slut och febrig. La mig under filten en stund, åt mat och nu sitter jag här.
I helgen ska det pluggas och tvättas en del här, annars bara vila.
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar