måndag 20 december 2010

Middag --> Adventsmys --> Spelkväll

Gårdagskvällen spenderades ute i köket. Det började med att jag och Zara åt middag samtidigt medan Helena satt och dekorerade mina pepparkakor. Det hela förvandlades senare till lite adventsmys med musik, glögg, pepparkakor och lussebullar. Tillslut blev det en spelkväll, kortleken åkte fram och saftglöggen byttes ut mot alkoholhaltiga drycker. En riktigt mysig helkväll som avslutades vid halv 1 efter att våra planer om snöbollskastande gick i stöpet.

Hittills idag har jag, förutom att pluggat, hunnit med att gå på banken och sätta in pengar, handlat och sett på tv. Nu är det dags för ännu ett pass med kemin. Det ska även dammsugas här senare idag, och jag skulle även vilja påbörja packningen, så de är nog bästa att jag börjar med plugget nu, om jag ska få något gjort.

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar