måndag 16 maj 2011

2 pers på 19 kvm

Har haft Jimmy boende här i 2½ vecka nu, pg.a. att det springer massa arbetare i deras lägenhet, han åkte idag och nu när han och alla hans grejer har åkt hem så är det så tomt här, kommer inte kunna somna ikväll :(
Arbetarna var inte klara än, så jag tycker han kan komma tillbaka imorgon igen!
Har blivit mycket hockey under de senaste veckorna, och det mesta har varit kul att kolla på, förutom sista perioden av finalen, vi skippade slutet och spelade Sims istället. Och på tal om det, Jimmy hjälpte mig beställa lite nya dataprylar som kom i mitten på förra veckan, har än så länge inte hårdkört dem, men bara på Sims (som jag nu har två expansioner till) märker man skillnad, är även sugen på att spela Assassins Creed, men ja gfår kanske komma ur min Sims-period först ^^

Idag har vi i skolan börjat med EKG, idag har vi haft teori och det ska vi ha imorgon också tror jag, men sen ska vi få lära oss att sätta EKG på varandra och tolka olika störningar och så, det ska bli kul.
Annars idag har jag inte gjort så mycket, fixat lite med datorn, tagit igen lite serier som har blivit lidade under hockeyn och - fått reda på att jag klarade förra tentan! Det var våran sista salstenta och det är så skönt att alla nu är avklarade :)

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar