lördag 28 maj 2011

FestFest

Igår hade vi praktiskt prov, jag klarade det, men det var inte kul, var försenat också tog det betydligt längre tid än vad jag hade trott. Var hemma halv 5, ville sova, men ringde till Jimmy och sedan fastnade jag i köket och pratade med folk och sedan var det dags att duscha och göra sig klar, för vi hade bjudit in några stycken på förfest med grillning. Vid den tiden var jag väl inte jättepepp, men det visade sig bli den absolut roligaste kvällen på kåren någonsin!

Nu måste jag lägga på ett kol här, ska nämligen till Karlshamn och Jimmy idag, ska försöka hinna med bussen 13.15 in till stan om jag hinner bli klar tills dess. Där blir det ikväll grillning, fest och eventuellt utgång, låter det bekant?

Förresten, samtidigt som vi festade igår spelade Take That på sommarens turnés första stopp. Det är nästan att jag önskar att det var den 15 juli idag efter att ha läst det här och det här.


/Sara





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar