måndag 12 november 2012

Obduktion

I förmiddags var vi med under en obduktion. Jag har ju varit med förut och hade väl inte jättetrevliga minnen angående lukten där inne, men tack vare Sara N och hennes tigerbalsam var det inga som helst problem, tänk om jag bara hade vetat det förra gången!

Förstår inte varför, men sen har jag varit så obeskrivligt trött resten av dagen, visst, det har väl blivit ganska sena kvällar i helgen, men jag har ju inte klivit upp så tidigt heller, och igår somnade jag till och med i soffan. Har pluggat lite nu på eftermiddagen, men ganska svårt att läsa när man inte orkar hålla ögonen öppna.

Nu är jag så grymt hungrig, måste gå och slänga ihop lite middag som jag inte orkat göra än.

Filmen i lördags var förresten riktigt bra, och jag har verkligen fastnat för Adeles Bond-låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar