lördag 17 november 2012

Vad är väl en bal på slottet..?

…när man kan sitta hemma och plugga, eller nått sånt…

Just nu sitter jag bara och pluggar, det går ganska trögt måste jag säga. Har suttit sedan klockan halv 11 och bara haft några små pauser. Just nu känns det som ett evighetsgöra och jag har inget roligt inplanerat ikväll eller så heller, så det enda jag just nu har att se fram emot är måndagkväll, men det känns som en hel evighet dit…

Nä, nu får jag väl rycka upp mig, plugga en stund till, sen ska jag ta en promenad och gå på Ica och köpa något gott till ikväll, så jag i alla fall har något att se fram emot :)

2012-11-17 12.41.45

Här spenderades förmiddagen utan internet,
perfekt när man ska plugga! Men nu har jag förflyttat mig
till soffan, lite miljöombyte behövs ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar