söndag 13 januari 2013

Lång vecka

Denna veckan har känts så extremt lång. Kom tillbaka till Uppsala i måndags vid 6-tiden. Då var det bara till att börja flytta möbler och packa upp väskan. Lyckades i alla fall få tillbaka allting, förutom gardinerna (som fortfarande inte kommit upp). Sen har veckan gått i ett, har suttit i mjukisbyxor och skrivit på mitt arbete och har knappt vetat vilken dag det har varit. I torsdags var det strimma, men det hade jag inte en tanke på, visste inte ens att det var torsdag, men det hade väl inte varit så jättespännande så det gör kanske inte så mycket.

I fredags kunde jag i alla fall lämna in mitt arbete, men det var inte slut för det. Har i helgen gjort en powerpoint inför redovisningen och funderat på vad jag ska säga när vi har Court Trial, (domstolsrollspel). Igår fick jag komma hemifrån en stund och det var verkligen superskönt. Var hem till Frida och kollade på film och spelade Bezzerwizzer.

 

Kommande veckan blir också jobbig och jag längtar redan till nästa vecka då man förhoppningsvis kan vara lite ledig, men veckan ser ut såhär:

Måndag – Redovisningar, jag ska dock bara lyssna hela dagen. Efter skolan ska jag köpa böckerna till nästa kurs. Också kommer förhoppningsvis min dator!

Tisdag – Mer redovisningar, min tur på förmiddagen. Sen ska vi ha en föreläsning också.

Onsdag – Court Trial, + föreläsning på eftermiddagen.

Torsdag – Hemtenta för strimman.

Fredag – Genomgång av genetiktentan.

 

Jaja, nu tänker jag ta helg, orkar inte plugga mer. Så nu blir det middag, sen ska jag ta det lugnt framför tvn och kanske någon film och lite glass :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar