tisdag 7 maj 2013

A Perfect Day

Idag har varit en toppendag.

Hade en labb med fingeravtryck som slutade redan vid halv 3 – 3. Innan det hade vi suttit ute i toppenväder på lunchen. Efter labben blev det en sväng ner på stan för frozen yoghurt på ett nyöppnat ställe med massa goda toppingar.

När jag sedan kom innanför dörren låg där en avi för min telefon! När jag hade hämtat den insåg jag dock att jag behövde ett mikrosim-kort, så det blev en till sväng ner på stan och Telia för att hämta ett nytt sim-kort. Köpte även middag på Subway, som sedan åts ute i gräset innan solen försvann bakom huset.

Nu har jag suttit här och lekt med min nya telefon, men ska försöka slita mig en sväng nu för att ta en snabb dusch och titta på TV.

2013-05-07 19.56.15-12013-05-07 19.56.21-3

Bara för att jag numera kan lägga upp bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar