måndag 19 augusti 2013

Helg i Malmö

Jag ligger lite efter här med mina semesteruppdateringar, men här kommer i alla fall förra helgen, veckan som varit nu kommer kanske senare under dagen.

Förra fredagen tog jag tåget från Kramfors vid halv 9 på morgon. Efter ungefär 11 timmars resa möttes jag av Åsa, Matthias och Victor på stationen i Eslöv. De var bjudna på middag där och jag fick hänga på. Vi bjöds på grillad dovhjort, potatis och massa tillbehör. Det var supergott! När vi kom hem till Toarp var klockan runt halv 2 och jag somnade så fort vi hade bäddat upp min säng.

På lördagen så firade vi Victor som hade fyllt år, vi var iväg och köpte tårta och fikabröd och mumsade till det ordentligt och på kvällen tittade vi på en film. Jag lämnade Toarp sedan på söndagen vid 2 och mötte upp Johanna i Malmö och vi for till Emporia och strosade några timmar. Gick i affärer, åt god mat och frozen yoghurt.

 2013-08-09 22.23.192013-08-10 15.04.21-6

2013-08-11 17.43.53

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar