fredag 2 augusti 2013

På tåget

Sitter nu på tåget mot Kramfors. Har ganska precis lämnat Uppsala med en försening på 5 minuter och beräknas vara framme i Kramfors 21.20. Är dock lite orolig med tanke på den resa Zara och Sandra hade upp till mig förra helgen, men hoppas på det bästa. Sitter än en gång i första klass, börjar  bli en riktig lyxlirare jag ;) Lite tråkigt med bara en vägg framför mig, men jag har hur mycket plats som helst och internet hela resan, så jag ska nog klara mig!2013-08-02 17.11.02

Idag jobbade jag sista dagen på BioVet. De sista dagarna har det varit väldigt lite att göra, så jag har fått gå när jag är klar med mitt. Så i onsdags kunde jag gå redan vid 2, vid 1 lämnade jag stället igår, och idag kunde jag gå redan halv 1. Innan dess hade jag hunnit med att äta äppelkaka och fått ett paket. Vi har pratat en hel del om böcker på sista tiden, så jag fick två böcker och två chokladkakor, toppen nu när jag ska ut och resa ju, och verkligen jättesnällt av dem.

2013-08-02 13.41.36

Nu ska jag äta min Subway-macka och kolla på en film eller något. Trevlig fredagkväll på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar