fredag 6 december 2013

Gbg, labbvecka och födelsedag

Det har hänt en hel del sen sist, men eftersom att jag vill mysa ner mig en stund och dricka mitt te så blir det en update i snabbaste laget.

Förra helgen for jag ner till Johanna i Göteborg. På fredagen åt lunch med hennes klass och körde sedan en Andra lång-pubrunda med brorsan och mötte då också upp Sara som också va nere samma helg. Vi hann gå på stan och på Liseberg, ha en myskväll hemma, gå på bio och fika. En riktigt rolig helg! Lite jobbig hemresa dock då tåget blev försenat och jag inte var hemma förrän vid halv 1 på söndagnatt. Då var det i alla fall tur att Sara åkte hem samtidigt så att man hade sällskap (även fast hon inte alltid var det bästa sällskapet, haha).

I måndags hade vi vårt sista seminarie och resten av veckan har det varit kurslabb 8-17. Tisdag och onsdag var inte direkt roliga då allt bara gick skit för oss i princip. Tillslut fick vi byta instrument och efter lite ytterligare besvär så fick vi tillslut lite flyt igår eftermiddag och  vi lyckades faktiskt idag få resultat – Överlycklig!

Igår fyllde jag år, inte jätteroligt att fylla år i mitten av en labbvecka men det blev faktiskt en bra dag. Det gick bra på labben, jag blev firad med tårta och sång på lunchen och vinterns första snö föll. Hemma bakade jag lussebullar med Greta och Anna och smakade på vår glögg. Så det blev en riktigt mysig kväll av det hela.

2013-12-05 12.10.27
2013-12-05 20.53.262013-12-05 20.53.272013-12-05 20.53.482013-12-05 21.56.282013-12-05 21.37.01

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar