onsdag 28 april 2010

Lite snabbt om helgen..

Oj, det är ju onsdag idag, vart har dehär veckan tagit vägen??
Men i helgen har det varit fest. På fredagen var det Sofias 20-årsdag, det firades med pompa och ståt från morogon till kväll. Vi åt kladdkaka och Tequila till frukost,lasagne till middag och sen blev det utgång på Class.

Frukost


I lördags valde jag mellan en grillfest här i korridoren eller fest i Karlshamn. Det blev Karlshamn, så åkte dit så jag var där halv 5. Där var det kul att träffa Ida och Johannes igen, det var bra längesen det. Nu får vi se till att det inte blir lika länge till nästa gång igen.
Söndagen spenderades med Assassins Creed och pizza. Sedan kom jag hem senare än vad som var tänkt, klev in genom min dörr strax före 10 med en sprängande huvudvärk, så jag gick och la mig på en gång.
Sen har måndagen och tisdagen flygit förbi, varit på föreläsningar och pluggat lite, sen vet jag inte vart tiden tagit vägen. Igår hade jag dock sjukt ont i huvet igen (kanske är dags att gå och kolla synen som mamma säger?) så jag gick och la mig efter DH.
Idag är jag ledig, så tog sovmorgon, nu ska jag plugga lite, sen kommer Sandra hit och vi ska baka kladdkaka :)



/Sara
Skulle lägga upp fler bilder, men det fungerade inte :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar