onsdag 21 april 2010

Vad ska man göra i sommar?

Nackdelen med att ha långt att åka är, att för att det ska bli hyffsat billigt att åka måste man bestämma sig tidigt.
Okej, jag vet att jag ska upp till Kramfors till Mikaels student, men sen då? Hur länge ska man vara där? en månad? hela sommaren?
Vill träffa så mycket folk, men de sprids ju ut över hela Sverige när sommaren kommer och jag har ju inget jobb, så jättemycket pengar har man ju inte att röra sig med.
Är det någon mening att vara i Kristianstad? Kommer det vara någon här, eller kommer jag vara ensam i korridoren, hur kul skulle de va?

De snurrar i skallen, de är jobbigt, och varför nu? det är länge kvar till sommaren. Jag vill bara gå och lägga mig och sova, låta någon annan bestämma allt, eller kanske sova hela sommaren?
Godnatt
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar