tisdag 23 november 2010

Ledig

Första lediga dagen idag sedan denna kursen började, riktigt skönt. Dock så förstör det min dygnsrytm jag haft de senaste veckorna lite, va uppe lite senare igår och klev ipp lite senare idag. Men de går förhoppningsvis bra ändå.
Annars då? Helgen flög förbi, även fast jag inte gjorde mycket. Förutom att jag var och såg Harry Potter på lördagkväll så var det en väldigt lugn hemmahelg.
På tal om Harry Potter förresten. Filmen var bra, men bredvid Johanna satt två personer som var grymt irriterande, de kommenterade det som hände, inte bara på filmen, utan även om någon gick ut ur salongen eller skrattade. Fattar inte varför man betalar 100 kr bara för att sitta och störa andra.
Imorgon måste jag kliva upp en timme tidigare än vanlig, ska på möte med näktergalen, sen har vi etik hela dagen, provtagning står på schemat, så det ska bli spännande.

Men nu, kemi. Måste ju vara lite duktig såhär när man är ledig hela dagen.
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar