lördag 6 november 2010

Tenta + fest

Så var tentan och den obligatoriska tentafesten över för denna gång.
Skrev tentan, (som jag hoppas att jag klarade), slappade framför tvn, in på stan med Sandra, middag med Sandra och Johanna, sedan fest.
Var supertrött hela dagen, men för det mesta hade jag det kul. Middagen blev supergod, bakad potatis med currykycklingröra. Festen i korriodoren drog igång, men jag var inte alls pepp, stod mest och jäspade. Dock så, när alla andra hade gått hade jag, Sandra och Johanna skitkul och nere på kåren hade vi också kul. Johanna var inte så imponerad kanske, men de är klart, känner man ingen så är väl inte kåren någon höjdare.

Igår bestämde jag också att jag idag verkligen skulle sova så länge jag ville. Har sovit jättedåligt hela veckan p.g.a. en besvärlig fot. Kvart över 2 vaknade jag, så skönt att riktigt få sova ut, det ska jag göra imorgon också.

Nu ska jag cykla ner på ICA en snabbis i mörkret, det finns en bakad potatis i kylskåpen, men inget till, så ska köpa nån röra till den och lite chips eller något till ikväll.
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar