tisdag 15 februari 2011

Alla hjärtans dag igår

Hade ställt in mig på en helt vanlig dag igår då Jimmy skulle åka direkt från Stockholm till Karlshamn, men shi fick jag.
Vid fyratiden kom han nämligen in genom dörren med en ros i handen ♥
Så de blev middag och film, mysigt ^^

Idag åkte Jimmy hem vid 1, sen kom Mustafa och ett annat mentorpar hit vid halv 3 och kollade på film och åt onyttigheter.

Nu ska jag se på Fucking Åmål (nostalgi) och äta upp popcornen från idag, börjar 1 imorgon - sweet.

/Sara

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Mitt namn är Eelin Lee Dahlquist. Jag är en av personerna bakom Nöjesgalaxen.se - karlskronas event och nöjessajt. Vi ska nu sträcka oss över hela Blekinge och håller för tillfället på att kontakta alla bloggare för att ge er varsin länk på vår sajt.

    Har du möjlighet att skicka oss en bild som vi kan ha i presentationen av din blogg? Behöver inte vara på dig själv, utan kan lika gärna vara någon som beskriver vad du skriver om etc.

    Mailen är kontakt@nojegalaxen.se

    Med vänlig hälsning Eelin

    SvaraRadera
  2. Jaha Sara, är det början på en karriär som proffsbloggare :)

    SvaraRadera