söndag 13 februari 2011

Ofrvillig paus

Har visst haft en lite bloggpaus, helt oplanerat och inte alls meningen, men det blev bara så, har haft annat för mig. Bl.a. så har jag pluggat endel inför duggan vi had i fredags, egentligen helt onödigt att man la ner så mycket tid på, skulle bara para ihop latinska och svenska ord - men bättre att det är för enkelt än för svårt i alla fall.

Tänkte inte berätta om allt jag gjort sen sist, men tänkte lägga upp lite bilder från förra helgens festligheter, middag, vin (och lite annat),marängswiss och melodifestival, också utgång, men de finns de inga blider ifrån.


Sällskapet, Zara, Cajsa, Johanna och Maguy :)

Supergod kycklingwook som räckte i tre dagar.

Mm..marängswiss :)


Igår blev det en shoppningrunda på stan. Zara kom och frågade om jag skulle med på ICA vid halv 2, då ingen av oss hade några kläder inför kvällen så for vi in på stan istället. Det blev en lyckad shoppingrunda med flera rea-fynd. Klänning, jeans, nagellack och godis, dock blev det inga matvaror :/
Igårkväll var de inflyttningsfest hemma hos Helena och Victor, det blev en lyckad kväll och vi traskade inte hemmåt förrän efter 4 på morgonen. Har inga bilder, men kolla in mitt snygga nagellack (ignorera min korta långfingernagel)

Idag är de bakisdag inplanerat, även fast jag inte är det, men vi bestämde att vi skulle ha det redan innan festen. Sitter och kollar på hockey och äter godis nu, sedan ska jag och Zara beställa pizza och kolla på Wallander, härlig dag!

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar