måndag 24 januari 2011

Terminstart

Idag började en ny termin. Första kursen är Fysiologi och anatomi, ser fram emot en riktig kurs nu. Vi började på en gång med nervsystemet på förmiddagen och sedan medicinska termer på eftermiddagen. Det blir en hel del råplugg av glosor denna kurs, men de ska väl förhoppningsvis gå de också.
För att värma upp inför skolstarten bakades de chokladmuffins i köket igår, mums.

Resten av veckan är de skola varje dag, dock bara förmiddag tisdag och onsdag, sedan bara eftermiddag på torsdag, men heldag på fredag. Förrutom skola så har jag inte så mycket inplanerat i veckan. Imorgon ska jag promenera ner på stan med Maguy för att bl.a. sätta in pengar på banken från Näktergalen, sedan vid 4 ska jag träffa Mustafa för spökrunda på högskolan, spännande!
Ska även försöka träffa Helena någon dag, på onsdag kanske, saknar hennes positiva humör.

DUSCH!

Godnatt
/Sara

1 kommentar:

  1. svar: aaaw! Du hinner säkert spela senare ^^, haha. Jag tycker dock bättre om sims 2 än sims 3. Jag vill ju göra egna städer å grejer! :P

    Kommer ihåg våra fina hus. Haha! Lägger nog ner mycket mer tid på husen nu när jag spelar själv! Annars är det ju inge kul att spela i dem

    SvaraRadera