söndag 2 januari 2011

Jul

Tiden flyger förbi när man har roligt, därför jag inte har hunnit uppdaterat något under jul och nyår. Därför kommer det nu, vi börjar med julen.

På jul var vi i alla fall bara familjen och brorsans flickvän Sofia. Det var mysigt. Kalle Anka följt av julmat och sedan julklappsutdelning. Dock var detta första året någonsin då inte tomten kom och delade ut paket, istället var det "Adams tvillingbror Adde" som kom upp från källaren och delade ut våra paket.



"Adde" delade ut paketen betydligt fortare än tomten,
dock satt han hela tiden med ryggen emot oss andra...

På juldagen blev det julmatsrester. Sedan förfest hos Micke och utgång på Gladan. Jättekul att träffa alla igen och jag hoppas jag hinner träffa dem mer innan jag åker hem.


Tjejerna träffade jag ju redan dagen efter då vi hade tjejkväll som på den gamla goda tiden. Grönsaker och chips med dip, en film (denna gång Clockwork Orange, som inte alls var bra, vi såg knappt halva) och lite allmänt babbel. Alla var dock trötta efter gårdagen så det blev en tidig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar