måndag 10 januari 2011

Take That i sommar!

Har precis beställt biljetter till Take Thats koncert i Köpenhamn den 15/7! Ska dit med Sandra och de kommer bli sååå kul, längtar redan. Hade självklart varit ännu bättre om de hade varit bara Robbie, men tydligen så ska de vara lite Robbie, lite Take that - Robbie, och lite alla tillsammans, toppen.



Vet inte hur det blir med hemresa i sommar, nånting måste jag ju vara hemma, men blir nog inte både före och efter, blir sånt resande då, blir nog antingen eller. Inget jag behöver bestämma nu på studs som tur är.

Har även precis fått reda på att de ska hämta min dator imorgon, någon gång mellan 09.00 och 17.00, så de blir att packa ner den redan ikväll, ifall de skulle komma redan klockan 9, lär ju dock få sitta och vänta på dem hela dagen om jag har otur. Förhoppningsvis får jag en tystare och svalare dator av de hela, och då är det lätt värt de.

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar