måndag 21 februari 2011

Sjukstuga

Jag älskar att ha feber, verkligen!
Igår svettades jag typ hela dagen, förrutom på kvällen, då var det riktigt behagligt. Sedan precis när jag ska sova så börjar jag frusa, riktigt mycket och får ha, förutom mitt duntäcke, även överkastet och en filt över mig för att jag inte ska frysa. Vaknar även flera gånger inatt av att jag svettas, samtidigt som jag fryser och har gåshud över hela kroppen?
Världens bästa tajming med tenta på fredag också, har lixom inte tid att ligga och kolla på tv/sova hela dagen som jag egentligen skulle vilja göra.

Nu blir det en liten stund framför tvn i alla fall, sedan är det tillbaka till nervsystemet, sinnena och endokrina körtlar, de ska sitta som berget innan dagen är slut!

/Sjuklingen

1 kommentar:

  1. Har du kollat på denna?
    http://bodybrowser.googlelabs.com/
    Men rätt webbläsare kan man titta på det mesta i människokroppen.

    SvaraRadera