onsdag 23 februari 2011

På bättringsvägen

Tror jag har varit feberfri i alla fall stora dear av dagen idag. Dock har hostan och nästäppan förvärrats vilket resulterade i att jag inte sovit så mycket inatt, det positiva med det är väl att jag såg Mysteriet på greveholm i morse, också lyckades jag ta mig upp i tid för att tvätta, något jag skjutit på sedan i söndags.
Har även varit bort till vårat gigantiska affärskomplex (ja, eller...det är ICA, ÖoB och Apoteket) för en storhandling på Apoteket också en liten handling på ICA, det viktigaste jag köpte där var glassen (måste ju vårda min sönderhostade hals), också den frysta lasagnen, skönt att slippa laga mat idag.
Nu ska jag trycka in så mycket som det bara går om njurarna i min skalle, wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar