söndag 27 mars 2011

Att frosta av frysen mitt i natten

Ja, igår bestämde jag och Zara att vi skulle frosta av frysen, ABK har ställt in en extra frys här för de vill att vi ska göra det. När vi började var klockan ~10, när vi satte igång frysen igen var hon över 3. Däremellan hade vi även hunnit äta godis (jag) och grönsaker (Zara), druckit varm choklad med grädde och övergått till sommartid, så det var inte så att vi bara satt och kollade på is som smälte, inte hela tiden i alla fall.

Resten av helgen har inte heller varit speciellt märkvärdig. I fredags blev det ännu en hemmakväll, med Let's Dance-final och film. För i lördags ringde klockan redan strax efter 8 och dagen spenderades på Kreativum i min gamla hemstad Karlshamn tillsammans med nästan alla andra mentorer och barn i Näktergalen.

Idag har jag tagit mig i kragen och pluggat lite, har insett att har har en hel del att trycka in i hjärnan innan patologitentan på fredag, men det går väl förhoppningsvis det också.
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar