tisdag 22 mars 2011

Sommar i Skåne

I fredags var det bowling, tacos och fest i korridoren. Det blev en lyckad kväll och det var kul att Jimmy kom efter tacosen också.
I lördags hade jag och Zara Disney-maraton. Vi kom dock inte igång förrän vid tre, men vi hann se ett antal filmer ändå. Maguy såg några filmer också, och sedan joinade Jimmy också då vi ät pizza framför Herkules. Vi hann även se en skräckfilm, An american crime, senare på kvällen. Den var, (i brist på bättre ord), riktigt rälig.
I söndags fortsatte filmtittandet, dock blev det bara Tangled och halva Aladdin.

Jag har även fått klart med sommarjobb på provtagningen i Karlshamn, det ska bli jättekul, och inte helt fel att tjäna lite pengar i sommar. Detta betyder tyvärr att jag inte kan åka hem till Kramfors förrän i mitten på Augusti, det är tråkigt, så jag hoppas jag hinner träffa så många som möjligt nu när jag åker hem i påsk. Så se till att vara i stan då!
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar