tisdag 15 mars 2011

Sommarjobb

Ska på intervju angående sommarjobb i Karlshamn på måndag, hon verkar väldigt positiv så det verkar som att jag kan få det.
Nackdelen med det är att det är nästan hela sommaren, vilket betyder att stora delar av sommaren får spenderas i Skåne. Lite tråkigt eftersom att det då blir lite tid till att träffa släkt och vänner "där hemma", men det är ju inte helt fel med pengar och erfarenhet heller, jag ska väl kunna underhålla mig här nere också, får väl åka runt här i söder på helgerna.
Inget är klart än dock, får väl prata med mamma först när de kommer hem och se vad hon har att säga om saken.

Annars så var jag i Karlshamn även helgen som gick, då för att träffa Jimmy, och några andra som jag inte träffat på jättelänge, så kul att träffa dem igen!
Idag har jag varit ledig, det har blivit lite läkemedelsberäkning, men även lite spel i kafeterian med mitt mentorsbarn och ett annat mentorspar, mysigt.
Imorgon är det läkemedelsberäkning, inför tentan som är på fredag, nervigt.
/Sara

1 kommentar:

  1. Adam sitter här i Khoa Lak och är ledsen då jag läste ditt inlägg. Han är orolig att du inte ska komma hem nåt till sommaren. Så kan det va.

    SvaraRadera