tisdag 8 mars 2011

Fettisdagen

Längesen sist, men det blir så ibland bara.

Idag är det fettisdagen, så det är tänkt att vi ska äta semlor, men eftersom att vi i denna korridor alltid lyckas äta middag så sent å sen ska Sandra iväg och simma ikväll, så får det nog bli imorgon istället, på askonsdagen, är det inte då fastan börjar? Det blir nog bra det också.

I helgen var Jimmy här, han fixade min dator ännu en gång (denna gång verkar den faktiskt fungera också!), vi spelade gamla Movies och åt godis hela helgen - mysigt!

Nu ska jag traggla lite läkemedelsberäkning, det är inte svårt, men vi har en 100%-tenta den 18:e, så det gäller att man inte gör några slarvfel. Efter det ska jag dra med mig nån upp till Näsby konditori för att hämta ut mina kursböcker, det lär väl inte vara allt för svårt att få med något, är nämligen klarblå himmel och strålande sol idag, 8 grader varmt, enligt min dator i alla fall

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar