torsdag 14 april 2011

4½ år

Igår var det herrmiddagen och traditionsenligt (för andra året i rad iaf) hölls förfesten här. Det blev tyvärr inte det fina vädret som vi hade ifjol, men vi hade kul ändå!

När pojkarna drog iväg till sittningen vid halv 7 så var det dags för oss tjejer att äta också, vi skulle grilla fläskfilé, men det blev ugnsstekt istället, återigen - vädret.

Vi dukade upp fint med papptallrikar och plastbestick och åt fläskfilén tillsammans med strips och en massa beasås, mums! Det blev ingen mellanfest utan när vi var redo drog vi ner till Bånken där de andra redan var och dansade så länge vi orkade.

När vi kom hem hamnade vi sedan ute i köket en stund innan jag äntligen kom i säng, somnade dock inte förrän vid halv 4 inatt.


Idag är det min och älsklingens 4½-årsdag ♥

Det har jag firat med att först kliva upp klockan 7, ganska jobbigt med tanke på nattens bravader. Detta för att, tillsammans med Sandra, cykla de cirka 3 kilometrarna till sjukhuset för en tbc-vaccination inför praktiken, när man väl kommit in tog det, liksom testen i måndags, inte många sekunder.

Efter lite frukostätande och TV-tittande däckade jag igen vid halv 11 för att sova till halv 2, äta lite igen, städa lite och dra iväg och spela Laserdome tillsammans med Mustafa och några andra mentorspar.
Kvällen har sedan varit lugn, åt pannkakor till middag och har sedan kollat på TV, jag och Zara drog även med Maguy på våran dagliga promenad idag.

CSI kallar, back to the TV!
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar