måndag 4 april 2011

Våren är här :)

Det är verkligen superfint väder ute, solen skiner och det har varit riktigt varmt idag, förutom att det kanske blåst lite för mycket. I fredags var det fest på G, blev dock bara jag, Zara och Sandra, men vi hade kul ändå, vi åt årets första jordgubbar (lite fusk att de var spanska, men dom var goda ändå), Tequilan tog slut och jag har inte så mycket chokladsås kvar ;) I lördags lyckades jag ta mig ur sängen vid ett och stressade sedan med buss och tåg till Karlshamn där jag spenderade resten av helgen med min älskling. När jag sedan kom hem igårkväll blev det TV och film med tjejerna i korridoren. Vi såg "I spit on your grave", en helt sjuk film som handlar om en tjej som blir våldtagen/misshandlad och ska ge igen på killarna på de mest sjuka sätten - ansikten fräts sönder, saker knipsas av och fiskekrokar sätts genom ögonlock, mysigt... Trots att jag har haft en sån bra helg och vädret är superfint så är humöret ändå inte på topp. Det beror på att herrmiddagen lite halvt gått i stöpet. Vi ska nämligen göra våra PPD-tester nästa på måndagmorgon nästa vecka, sedan är det återbesök på torsdagmorgon. Så det betyder att jag ska vara på sjukhuset vid 8 på morgonen - dagen efter herrmiddagen :/ Aja, ska vara med ändå, men blir väl till att ta det lugnt. Juste, måste ringa mamma och kolla om jag är BCG-vaccinerad nu, sen ska jag se om jag kan hitta någon att äta middag med.
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar