torsdag 21 juli 2011

Göteborg


Har fullt upp nu för tiden och hinner knappt sitta vid datorn, men det är kul :)
Igår hann jag bara vara hemma i ungefär en halvtimme efter jobbet innan det var dags att dra in på stan med Zara och Sandra för middag, efter lite velande valde vi tillslut Resturang Peking ovanför resecentrum, riktigt mysigt ställe och vi fick god mat i överflöd, satt där i drygt 3½ timme, sedan var det dags att gå, så Sandra hann med ett tåg och jag fick gå hem och förbereda inför morgondagen och komma i säng i hyffsad god tid iaf.

Idag träffade jag Jimmy efter jobbet, vi strosade runt i Karlshamn lite, är ju Östersjöfestivalen där nu, väldigt mycket folk där fastän det började regna. Köpte dock bara lite remmar, måste ju ha färdgodis tills imorgon...

Efter hemkomst så har jag bokat en resa, skrivit på kontrakt och uppsägning (jag och Zara flyttar i september), ätit kaka och packat lite.

Resan jag har bokat är tills imorgon, ska nämligen till min bror i Göteborg, där även resten av familjen befinner sig. Så imorgon är det också fullt upp, efter jobbet hinner jag vara hemma i ~1,5 timme innan jag måste iväg igen. På den tiden ska det hinnas duscha, packa och jag skulle gärna vilja få i mig lite mat också, men det blir nog bra.

Förresten, har jag fått tillgång till bilderna från koncerten förra helgen, men har inte hunnit gå igenom dem ordentligt än, så det kommer upp i nästa vecka istället, här kommer dock ett litet smakprov :)



Nr. 1



Alla framför den gigantiska roboten.


/Sara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar